Alla inlägg den 20 juli 2008

Av malin - 20 juli 2008 23:46

Har fått en utmaning av Cissi.. Så här går den till: Varje spelare börjar med att skriva 6 underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blivit "tagna" ska skriva 6 saker om sig i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren ut 3 nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort så skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dom veta att de blivit "tagna" och att de ska läsa ens blogg för mer information.

Underliga / Egendomliga saker om mig själv:


* Har alltid haft en tendens att fastna med kroppsdelar i saker (huvud i staket, öra i element, knä i trappräcke... fast det var mest då jag va yngre..:P)


* Slår alltid händerna i dörrkarmar (kombination av dåligt ögonmått samt dålig uppfattning om min kroppsform antar jag..)


*Otrooooligt mörkrädd.. sitter i detta nu och kollar över axeln varannan minut... ( johan jobbar natt...)


*Tycker att det är väldigt obehagligt att simma i djupt vatten.. även på badhus... 8P


*Glömmer tvätt i maskinen (!) Kom just på att jag måste hänga den innan ja går å lägger mig!


*Älskar fortfarande att fylla år :) (29 januari!)



Jag vill utmana tre tjejer:
* Morvern
* Mian
* Patricia

Vi får väl se om de har tid, men skulla va kul!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards