Alla inlägg den 5 juli 2008

Av malin - 5 juli 2008 08:15

Jag var så uppe i varv igår när jag fick paketet så jag känner att jag presenterade det lite dåligt...


I mitt underbara paket från Morvern fanns det:

  • 2st heeeelt underbara retro gardiner/tyg. En med röd bakgrund och vita ankor och den andra med grön bakgrund och vita fyrklövrar.
  • 2förp. mönster, ett med en omlotthoodie i strl. 62 och "ett" med en massa olika mönster som bodysuit, byxa, hängselbyxa, kalsong m.m
  • Massor med brun snedslå i jättefin nyans!
  • En jätte söt porslinsUGGLA ;)
  • Ett supersmart blöjfodral som jag alltid ska ha med mig i väskan!
  • En omlotthoodie i brun fleece och oranga kantband .
  • Matchande mjuka och tunna muddjeans med tokcoola fickor bak.
  • Vit och svartrandiga velourmuddisar (Kaskelottvelour) med svart mudd.
  • Tunna och härliga shorts av retrolakan.
  • Flera olika snygga knappar.

Kläderna passade som ju som sagt super! Och Byxorna var i en jätte fin modell, inte för bylsiga utan helt perfekta :) Hoodien är supersnygg och mkt välarbetad!


Kameran vill inte riktigt ta dom där bra bilderna som jag vill ha...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards