Alla inlägg under juni 2008

Av malin - 10 juni 2008 00:54

Här har jag nu knåpat ihop några pocketfodral fler kommer att komma upp så småningom :)


"Pocketbokfodral skyddar dina pocketböcker i väskan och håller det du läser hemligt för nyfikna! Men framförallt så är det snyggt!!! :)"


1. Uggletyg, brun botten med vintage knapp och "wrap-around" svart snodd. SÅLD


2. Blommigt gult och grönt ikraftig bomull, vita knytband längs långsidan.


3. Retro bomull i brunt, orange och vitt. Snodd längs långsidan. SÅLD


4. Ugglor på vita träd med vinröd botten ovh vita stjärnor. Snodd längs långsidan. SÅLD


5. Mörkbrunt tyg med ljusbrunt mönster, vintage knapp med brun snodd. SÅLD


6. Brun botten med turkost mönster, vintage knapp och "wrap around" med tunn snodd.


7. Grönt och vitt retro tyg med vitt knytband tvärs över kortsidan.


8. Retrotyg i orange och brunt "Pompeja" av Märta-Lena Bjerhagen för Borås Cotton, orange vintageknapp och "wrap around" med tunn snodd.


9. Ugglor i grönt svart och vitt, stängning med brett satinband och kardborre. SÅLD


10. Vita flodhästar på svart botten svart knytband tvärs över kortsidan. SÅLD


Flera utav tygerna är secondhand och kommer inte att göras i fler ex.

Pris 80:-/st +frakt

Hittar du något som intresserar dig så kan du mejla mig på malin_lundstrom@hotmail.com

Av malin - 4 juni 2008 00:52

Mamma kom med ett vitt linne-linne och en vit linne duk och sa: "Kan du sy en linne kofta/kavaj till mig som jag ska ha nu på torsdag? :)


Obs! kjolen och linnet under hör inte till torsdagens outfit. Fotona är tagna efteråt så den har hunnit bli lite skrynklig.

Av malin - 3 juni 2008 23:00

Blivit utmanad av Morvern, här kommer mina svar.
3 namn jag går under: Malin, Malla, Mamma.
3 saker som skrämmer mig: Mörker, maskar och elaka människor.
3 saker som jag har på mig: Kjol, t-tröja och hårsnodd.
3 sanningar: Det ÄR tisdag idag.. eller vad är klockan? ... jo! Jag borde städa toan imorgon(läs: lägenheten)! Jacob är det bästa som hänt mig!!!
3 saker jag verkligen vill ha: Lyckligt liv med min familj, Bli lite fit', Hus!
3 söta pysslare som jag skickar vidare dessa frågor till: Carola Sen har jag inga fler pysslare.. kan ju inte skicka tebax till morv :) Får samla på mig mer så småningom :) Nån mer som vill bli mina pysslare? :)

Av malin - 1 juni 2008 22:56

Min kusin har fått en liten pojke så då satte jag igång med ett litet kit till hela familjen.

Body och byxa till den nya bebisen (strl 56) vändbar klänning till 2,5åringen (strl 86/92) Hårhandduk och ett pocketfodral med pocketbok till kusinen och ett pocketfodral med pocketbok till karln hennes.


Hoppas att dom blir glada!! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards